Sunday, 27 January 2019

# Damia # Darleena

SHOPPING KEDAI RM2

Kalau dah cuti hujung minggu

Memang Darwisy akan ajak mama & papa nya berjalan

Tak kisah la kemana mana

Janji hilang bosan dia

Walaupun Ain husband & wife malas sesangat rasa ya nak keluar

Sekali bila dh keluar sana sini sesak

Sebab dah nak CNY ni

Semua sibuk shopping


Haaaa dah sampai tempat yang ditujui

Eksited skit sebab macam pergi mall

Apa lagi jom shopping kat NINSO

Nampak tak?
Darwisy dah siap ambil bakul
Untuk letak segala alat tulis yang nak dibeli

Mama terus melayan anak bujang sorang ni


Anak dara Ain sorang ni , apa yang abang dia nak
Dia pun nak yang sama jugak

Semakin besar dah semakin pandai memilih

Tapi yang pasti NINSO Plentong memang besar dan best untuk shopping

Tak sempat Ain nak snap, sebab ramai sangat orang

Nampak gayanya memang akan datang lagi

😂😂😂😂😂

Jom shopping kedai Rm2


No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates | ainmama3d | edit by Nurul Ain